درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

ماجرای قتل ۳ نفر در اصفهان چه بود؟ (۲۳ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۵۶۳
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
ماجرای قتل ۳ نفر در اصفهان چه بود؟ (۲۳ آبان ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی که نیمه شب گذشته اقدام به قتل ۳ نفر از بستگان خود کرده بود پیش از اینکه موفق به قتل ۳ کودک این خانواده شود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: ساعت حدود یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در یکی از منازل مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می‌یابند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل قاتل که مسلح بود را مشاهده می‌کنند و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره مأموران می‌بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح که بلافاصله مأموران وی را دستگیرو به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله به صورت جنون آمیز اقدام به قتل ۳ نفر از بستگان خود شامل داماد برادر، دختر برادر و خواهر داماد برادرش و قصد کشتن ۳ کودک این خانواده را داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این ۳ کودک از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط مأموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->